❤دلم تنگته عزیزم❤。





































ღღ احساس ســــــبز ღღ

پیشانی ام چسبیدن به سینه ات را میخواهد و چشمانم خیس کردن پیراهنت را ،عجب بغض پرتوقعی دارم من امروز .....


 

چقدر سرد است!

وقتی…

دلتنگتم و نیستی


 

چشم هایم را می بندم

زمان را متوقف میکنم

مسافت ها را از بین می برم

و تو را تا ابد در آغوش می گیرم

دلم برای آغوش گرفتنت تنگ است . .

 

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .


من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . .

 

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟

 

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد ...

درد دارد

 

دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه

 

اینکه دلم تنگ میشود،پلان به پلان
نفس به نفس
تراژدی نیست!
قلب من مقتول فیلم نامه
است
شخصیت اصلی که تویی....


شایدانروزکه سهراب نوشت تاشقایق هست زندگی بایدکرد خبری از دل پردرد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت هرگلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست

 



نظرات شما عزیزان:

نيلوفر
ساعت14:51---15 بهمن 1391
مريم جون اهل كجايي؟؟
راستي تورو خدا راس ميگي از باغاي سيب ميوه ميخورديد؟
اي خداااااااااااااااااااااااااااا ...حنجرم پاره شد بسكه داد زدم و گفتم نخوريد....!!
ولي اشكال نداره..تابستون كه اومدي خبرم كن تا همديگرو ببينيم!بعد ميبرمت باغمون(بندونه!)تا هر چقد داري از اون سيب هاي ابدار نوش جون كني..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,| 14:10 |..بهار..| |